La Gradinita Irina, procesul instructiv-educativ se desfăşoară conform programei prevazută de MECTS pentru curriculum naţional.
Tehnicile de predare sunt interactive si moderne.
In general, activitatile pe care le desfasoara gradinita noastra sunt organizate sub forma de joc, pentru a fi cat mai placute si accesibile copiilor pe care ii formam.
Copilul dumneavoastra va fi implicat in actiuni de cunoastere a mediului, activitati matematice, educatie muzicala, educatie civica si educatie pentru societate, educatie estetics, sprijin in vederea dezvoltarii limbajului, activitati practice si de educatie fizica.
Fiecare din activitatile pe care le desfasuram vizeaza dezvoltarea personalitatii si a gandirii copilului dumneavoastra.
Activitati Curriculare
- Educarea limbajului
- Activităţi matematice
- Cunoaşterea mediului
- Educaţie pentru societate
- Educaţie plastică
- Activităţi practice şi casnice
- Educaţie fizică
- Educaţie muzicală
Activitati Extracurriculare
- Spectacole de teatru, circ, proiecte tematice
- Vizite la muzee, Grădina Botanică, Grădina Zoologică, Ferma Animalelor, Smurd, Dispeceratul de Monitorizare a Traficului Rutier, Biblioteca
- Plimbări şi activităţi recreative în aer liber
- Organizarea de serbări cu diferite ocazii: Crăciun, Ziua mamei, Ziua tatalui, 1 Iunie, Sfârşit de an şcolar etc.
- Organizarea unor evenimente cu specific internaţional: Halloween, St. Valentin, Ziua Europei
- Excursii, tabere
Activitati Optionale
- [“LIMBA GERMANA (PROF. BUCOAVEANU VERONICA)”, “LIMBA GERMANA (PROF. BUCOAVEANU VERONICA)”, “invisible”]
Centrata pe copil, noua abordare a educatiei propune teme din realitatea de zi cu zi, teme pragmatice si in concordanta cu interesele si necesitatile prescolarilor. Astfel se vrea a fi si activitatea optionala de limba germana pe care o propun: teme atractive, pragmatice si de mare interes intr-o maniera cat se poate de amuzanta… pana la urma invatarea este un joc, nu-i asa?
Activitatea optionala de limba germana a fost gandita in asa fel incat sa corespunda particularitatilor individuale si de varsta ale copiilor. Acestia, consideram noi, isi insusesc cu mai multa usurinta concepte legate de teme si situatii care ii intereseaza si le sunt familiare. - LIMBA SPANIOLA (MISS ANA MARIA NASTASE)
- FUN SCIENCE (MISS LAURA STOICA)
- DANCE (MISS LUMINITA CARAGEA)
- FUN COOKING (MISS LAURA STOICA)
- ART & CRAFTS (MISS ANA MARIA NASTASE)
- MUSIC CLUB (MISS MIRELA DUMITRACHESCU)
- CLUBUL DE KARATE (SENSEI GEORGE VIDU)
- SPORT (PROF. NICU DUMITRU)
- [“CLUBUL DE ACTORIE (PROF. BRANDUSA DRAGHICI)”, “CLUBUL DE ACTORIE (PROF. BRANDUSA DRAGHICI)”, “invisible”]
Prin tehnici actoricesti vom transforma:
– neincrederea in incredere de sine
– timizii in curajosi
– inhibarea in dezinhibare
– rebelii in caractere temperate
– incapacitatea de a comunica in comunicare
Iar pe cei mai “ indemânateci” in arta teatrala ii vom incuraja si pregati pentru performanta.
Pe parcursul unui ciclu de “intâlniri teatrale” vom urma trei etape:
– Jocuri si exercitii teatrale
– Improvizatii si abordare de texte
– Realizarea unui spectacol de teatru care va fi sustinut intr-o atmosfera profesionista - [“CONSILIERE PSIHOLOG EDUCATIONAL (PSIHOLOG LUMINITA CARNEANU)”, “CONSILIERE PSIHOLOG EDUCATIONAL (PSIHOLOG LUMINITA CARNEANU)”, “invisible”]
Dorim sa venim in intampinarea parintilor care au intrebari in ceea ce priveste, in primul rand, comportamentul copiilor lor. La nivelul comportamentului se observa primele neclaritati ale celor mici.
Daca parintele este consiliat de un psiholog, situatiile, in care nu mai poate face fata, se vor transforma in situatii in care va urmari momentele de explorare a lumii inconjuratoare de catre copil si dezvoltarea sa aromonioasa.
Psihologul educational are competentele in: evaluarea si diagnoza copiilor, tinerilor si parintilor; consilierea scolara – formarea, educarea si invatarea unor deprinderi si atitudini ce contribuie la dezvoltarea armonioasa; interventie psihologica primara menita a contribui la dezvoltarea ariilor: intelectuala, afectiva, sociala, de personalitate, comportamente de adaptare, orientare vocationala, consilierea vocationala – identificarea aptitudinilor, valorilor si intereselor profesionale, formarea capacitatilor de luare si de integrare a deciziilor profesionale;
Psihologul educational vine in intampinarea dvs. si va ajuta sa depasiti momentele confuze care pot aparea in orice situatii.